Warsztaty doskonalące dla kierowników oraz pracowników kancelarii tajnych i niejawnych

Warsztaty adresowane są do aktualnych kierowników i pracowników kancelarii tajnych i niejawnych chcących uaktualnić i poszerzyć swoją wiedzę. Celem warsztatów jest pogłębienie wiedzy merytorycznej oraz praktycznej w zakresie praktycznego działania kancelarii w jednostkach organizacyjnych, a także przypomnienie uczestnikom obowiązujących przepisów i uregulowań prawnych.

Część teoretyczna obejmuje:

  • Przypomnienie postanowień aktów prawnych regulujących pracę kancelarii tajnej lub niejawnej:
    • rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych z dnia 27 lipca 2017 r.
    • rozporządzenie PRM z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne,
    • rozporządzenie PRM z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności.
  • Odpowiedzialność karna, dyscyplinarna i służbowa za naruszanie przepisów o ochroni informacji niejawnych.

Zajęcia warsztatowe obejmują:

  • Zajęcia warsztatowe – zakładanie rejestrów kancelaryjnych według zasad obowiązujących od 1 stycznia 2012 r.
  • Zajęcia warsztatowe – wytwarzanie i oznaczanie materiałów niejawnych według zasad obowiązujących od 1 stycznia 2012 r.
  • Zajęcia warsztatowe – ewidencjonowanie, kompletowanie, oznaczanie dokumentów, formy i sposoby zabezpieczania i przekazywania przesyłek.

Ramowy plan warsztatów doskonalących dla kierowników kancelarii tajnych i niejawnych.

środa

  1. do 13 00 Przyjazd, rejestracja i zakwaterowanie.
  2. 13 00 – 14 00 Obiad
  3. 14 00 – 14 15 Otwarcie warsztatów, przedstawienie programu.
  4. 14 15 – 16 00 Przedstawienie i omówienie ewentualnych zmian aktów prawnych z zakresu ochrony informacji niejawnych (ustawa, rozporządzenia dot.: funkcjonowania kancelarii tajnych, oznakowania dokumentów, przewożenia przesyłek, bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych).
  5. 16 00 – 16 15 Przerwa kawowa
  6. 16 15 – 19 00 Dyskusja oraz wspólne rozwiązywanie problemów w zakresie praktyki pracy kancelarii.
  7. 19 00 Kolacja

czwartek

  1. 07 30– 08 30 Śniadanie
  2. 08 30 – 11 30 Zasady prowadzenia kancelaryjnych rejestrów ewidencyjnych.
  3. Zasady rejestrowania, przechowywania, przesyłania i przekazywania dokumentów. (ćwiczenia cz. I)
  4. 11 30 – 11 45 Przerwa kawowa
  5. 11 45 – 15 00 Zasady prowadzenia kancelaryjnych rejestrów ewidencyjnych. Zasady rejestrowania, przechowywania, przesyłania i przekazywania dokumentów. (ćwiczenia cz. II)
  6. 15 00 – 16 00 Obiad
  7. 16 00 – 19 00 Czas wolny
  8. 19 00 Kolacja

piątek

  1. 07 30 – 08 30 Śniadanie
  2. 08 30 – 10 00 Zasady prowadzenia kancelaryjnych rejestrów ewidencyjnych.
  3. Zasady rejestrowania, przechowywania, przesyłania i przekazywania dokumentów. (ćwiczenia cz. III)
  4. 10 00 – 11 00 Weryfikacja dokumentów niejawnych. (ćwiczenia)
  5. 11 00 – 11 15 Przerwa kawowa
  6. 11 15 – 12 00 Brakowanie materiałów niejawnych. (ćwiczenia)
  7. 12 00 – 12 30 Obiad
  8. 12 30 – 13 00 Wykwaterowanie i wyjazd uczestników warsztatów.

Rodzaj szkolenia
StacjonarneOnline

Cena: zł netto

Termin szkolenia

Zakwaterowanie
Pokój dwuosobowyPokój jednoosobowy

Zniżki
Brak5 %10 %Indywidualna

5 % - członkowie KSOIN, uczestnicy szkoleń z 2019 i 2020 r.,
uczestnictwo 2 osób z jednej firmy w dowolnych szkoleniach
organizowanych przez KSOIN.

10 % - uczestnictwo 3 i więcej osób z jednej firmy w dowolnych
szkoleniach organizowanych przez KSOIN.

Dane uczestnika


Dane do faktury
Firma / InstytucjaOsoba prywatna

Oświadczam, że jestem zwolniony z podatku VAT, w związku z finansowaniem szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych.

Oświadczam, że zapoznałem/am się z

klauzulą informacyjną.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail informacji handlowych, dotyczących organizowanych przez KSOIN szkoleń i innych wydarzeń w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2017 r., poz. 1219 ze zm.).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą tradycyjną na wskazany adres pocztowy informacji handlowych, dotyczących organizowanych przez KSOIN szkoleń i innych wydarzeń.

Zapoznaj się z naszą
Polityką Prywatności.


Wiesław Linowski

Wiesław Linowski

Ochroną informacji niejawnych zajmuję się zawodowo od 1982 roku. W tym roku – jako żołnierz zawodowy w stopniu chorążego marynarki wojennej wyznaczony zostałem na stanowisko kierownika kancelarii tajnej w jednostce wojskowej 3868 a od 1993 r. w Dowództwie Marynarki Wojennej. W roku 1999 wyznaczony zostałem na stanowisko szefa Wydziału Kancelarii Tajnych w Dowództwie MW i sprawowałem bezpośredni nadzór nad pracą 7 kancelarii tajnych i tajną zagraniczną.Od tego czasu w sposób pośredni kształtowałem również prace w ponad 100 kancelariach tajnych w jednostkach wojskowych Marynarki Wojennej poprzez szkolenia podstawowe i specjalistyczne kandydatów na stanowiska kierowników kancelarii tajnych. Takich szkoleń w wymiarze 10 dni każde przeprowadziłem ok 30.

Od 2008 roku jestem emerytem wojskowym i jednocześnie pracuję na pełnym etacie na stanowisku pełnomocnika ochrony informacji niejawnych w Archiwum MW w Gdyni oraz prowadzę zajęcia specjalistyczne w zakresie ochrony informacji niejawnych na rzecz Sił Zbrojnych RP, Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji Niejawnych w Katowicach oraz do 2009 r. Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pełnomocników Ochrony Informacji Niejawnych – Oddział Pomorski w Gdańsku.


Marek Anzel

Marek Anzel

Audytor wiodący Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI). Ekspert z zakresu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji prawnie chronionych.

Wykładowca i konsultant cyklicznych szkoleń, w tym organizowanych przez Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych. Wykładowca przedmiotów z zakresu SZBI na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Śląskim i WSB w Dąbrowie Górniczej.

Autor Poradników z zakresu SZBI, w tym związanych z funkcjonowaniem systemu ochrony informacji niejawnych. Ponadto na stałe współpracuje z kwartalnikiem wydawnictwa BECK „Informacja w Administracji Publicznej”, w którym prezentuje praktyczną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa informacji.


Elżbieta Bińczyk

Elżbieta Bińczyk

Absolwentka Politechniki Częstochowskiej i Uniwersytetu Śląskiego, od wielu lat doświadczony trener i dydaktyk, przygotowujący na kursach i szkoleniach organizowanych przez Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji kadrę zarządzającą informacją w instytucji. Wykładowca na specjalistycznych studiach podyplomowych o kierunkach związanych z bezpieczeństwem informacji prawnie chronionych.

Współpracuje, jako ekspert KSOIN w dziedzinie zarządzania informacjami, w tym informacjami prawnie chronionymi, z podmiotami zarówno w sferze gospodarczej jak i z instytucjami publicznymi.Posiada bogate własne doświadczenie zawodowe od 18 lat zajmując się jako Pełnomocnik Zarządu bezpieczeństwem i właściwą dystrybucją informacji.Laureatka wielu nagród i wyróżnień w tej dziedzinie. Jako członek Zarządu Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji, zajmującego się teoretycznym i praktycznym przygotowaniem specjalistów z dziedziny zarządzania informacjami, aktywizuje kobiety w tym obszarze udowadniając, że świat tajemnic i bezpieczeństwa to nie tylko „zaklęte męskie rewiry”.

Prowadzimy szkolenia zdalne lub stacjonarne w zależności od preferencji uczestników.

Szkolenia online

Szkolenie online realizowane jest przy pomocy komunikatora (np. skype, Microsoft Teams) oraz materiałów szkoleniowych przesłanych na Państwa pocztę elektroniczną (prezentacje, akty prawne, ćwiczenia, wzory wniosków, rejestrów itp.). Program szkolenia pozostaje ten sam, co szkolenia stacjonarnego.

Proponujemy prowadzenie szkoleń online w terminach szkoleń stacjonarnych, ale możliwe jest dopasowanie terminu i godziny szkolenia do preferencji uczestników.

Certyfikat o ukończeniu kursu/ szkolenia/ warsztatów zostanie wysłany wraz z fakturą na Państwa adresy domowe lub firmowe.

Ceny szkoleń online

  • 1500 zł netto – szkolenie 5 dniowe,
  • 1100 zł netto – szkolenie 3 dniowe,
  • 750 zł netto – szkolenie 2 dniowe.

Szkolenia stacjonarne

  1. Przyjazd, rejestracja i zakwaterowanie uczestników w pierwszym dniu szkolenia od godz. 12.00.
  2. Obiad od godz. 13.00 do 14.00.
  3. Rozpoczęcie zajęć programowych o godz. 14.00, a zakończenie zajęć ostatniego dnia ok. godz. 14.00.

Ceny szkoleń stacjonarnych

  1. Konferencja Bezpieczeństwa Narodowego – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:
    • 1700 zł netto – zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym.
    • 1500 zł netto – zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym.
  2. Kongres Bezpieczeństwa Biznesu – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:
    • 1700 zł netto – zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym.
    • 1500 zł netto – zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym.
  3. Kongres Ochrony Informacji Niejawnych, Biznesowych i Danych Osobowych – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:
    • 2150 zł netto – zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym.
    • 1990 zł netto – zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym.
  4. Zjazd Pracowników Pionów Ochrony – Forum Pełnomocników ds. Ochrony Informacji Niejawnych – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:
    • 2150 zł netto – zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym.
    • 1990 zł netto – zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym.
  5. Szkolenia, kursy i warsztaty – 2 dniowe – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:
    • 1500 zł netto – zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym.
    • 1300 zł netto – zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym.
  6. Szkolenia, kursy i warsztaty – 3 dniowe – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:
    • 1990 zł netto – zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym.
    • 1890 zł netto – zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym.
  7. Kursy 5 dniowe – Kurs Kierowników Kancelarii Tajnych i Niejawnych oraz Kurs Archiwistów – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:
    • 2690 zł netto – zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym.
    • 2490 zł netto – zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym.
  8. Kursy 5 dniowe / 3 dniowe: Kurs Specjalisty Ochrony Informacji Niejawnych oraz SOIN – Szkolenie uzupełniające dla pracowników pionów ochrony – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi odpowiednio:
    • 2890 zł / 2250 zł netto – zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym.
    • 2690 zł / 2050 zł netto – zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym.

Cena obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, certyfikat/zaświadczenie, wyżywienie i zakwaterowanie.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.

Szkolenia w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych są zwolnione z VAT. W przypadku korzystania ze zwolnienia prosimy o przesłanie stosownego oświadczenia wraz ze zgłoszeniem uczestnictwa.

Zniżki

  • Członkowie KSOIN – 5%
  • Uczestnicy szkoleń z 2019 i 2020 r. – 5%
  • Uczestnictwo 2 osób z jednej firmy w dowolnych szkoleniach – 5%
  • Uczestnictwo 3 i więcej osób z jednej firmy w dowolnych szkoleniach – 10%

Zniżki nie sumują się.

Przydatne informacje

Zgłoszenia uczestnictwa prosimy przesyłać najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem wybranych zajęć. Ilość miejsc jest ograniczona, o zakwalifikowaniu decyduje data zgłoszenia.

Zgłoszeń można dokonywać e-mailem na adres biuro@ksoin.pl, faksem na numer +48 32 206 46 00, pocztą na adres siedziby KSOIN lub wypełniając formularz na stronie www.ksoin.pl.

Zgłoszenie udziału jest zobowiązaniem do zapłaty. Rezygnacja z uczestnictwa nie zgłoszona na 3 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć nie zwalnia od zapłaty. Rezygnacje prosimy zgłaszać na adres biuro@ksoin.pl lub telefonicznie pod nr +48 32 206 46 00.

Terminy

  • 19.08 - 21.08
  • Białobrzegi
    • AMW Rewita - Rynia
      • AMW Rewita – Rynia
      • 05-127 Białobrzegi, Rynia, ul. Wczasowa 59
  • 16.09 - 18.09
  • ONLINE
    • ONLINE
      • ONLINE
      • ONLINE, Skype
  • 30.09 - 02.10
  • Sopot
    • AMW Rewita - Sopot
      • AMW Rewita – Sopot
      • 81-772 Sopot, Jana Kilińskiego 12
  • 14.10 - 16.10
  • ONLINE
    • ONLINE
      • ONLINE
      • ONLINE, Skype
  • 21.10 - 23.10
  • Białobrzegi
    • AMW Rewita - Rynia
      • AMW Rewita – Rynia
      • 05-127 Białobrzegi, Rynia, ul. Wczasowa 59
  • 04.11 - 06.11
  • ONLINE
    • ONLINE
      • ONLINE
      • ONLINE, Skype
  • 18.11 - 20.11
  • Zakopane
    • Ośrodek Wypoczynkowy Start
      • Ośrodek Wypoczynkowy Start
      • 34-500 Zakopane, ul. Piłsudskiego 22
  • 09.12 - 11.12
  • Białka Tatrzańska
    • TOPORÓW***
      • TOPORÓW***
      • 34-405 Białka Tatrzańska, Środkowa 167 A
  • 09.12 - 11.12
  • ONLINE
    • ONLINE
      • ONLINE
      • ONLINE, Skype